پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

علیرضا افتخاری : پیش از آغاز هر برنامه ای قران می خوانم

علیرضا افتخاری خواننده توانای کشورمان گفت: در همه کنسرت ها و برنامه های بزرگی که برگزار می کنم به شدت مضطرب می شوم اما هنگامی که بسم الله الرحمن الرحیم می گویم و حمد و سوره ای می خوانم ارامش تمام وجودم را فرا می گیرد و با استمداد از خداوند تبارک و تعالی برنامه ام را اغاز می کنم .

افتخاری در گفت وگو با ستاد خبری هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: من به تمام هنراموزان و خوانندگان کشور توصیه می کنم که از انس و قرائت قران کریم غافل نشوند.
وی افزود: قرائت قران برای یک خواننده از 2 جنبه مفید است، نخست انکه با خواندن ان مفاهیم ومعانی عمیق الهی دیگر حاضر به خواندن هر کلام سطحی و ساده ای نخواهد شد و دوم انکه قرائت قران در اموختن و تنظیم صدای یک خواننده و نوسازی بسیار موثر است .
وی تاکید کرد: در مراسم و کارگاه های مختلف هنگامی که کسی آغاز به خواندن می کند، بلافاصله متوجه می شوم که او پیش از این قران کریم را قرائت کرده است یا خیر .
افتخاری همچنین گفت: همان طور که حافظ گفته است " هرچه کردم ازدولت قران کردم " و هر کس در هر زمان و مکانی هر چه توفیق داشته است مدیون خداوند و کتاب الهی و رسول گرامی و ائمه اطهار است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.