پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فرمانده سپاه ثارالله بر ضرورت مقابله با تهدید نرم تاکید کرد

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بکارگیری تدابیر لازم برای مقابله با تهدید نرم دشمنان از سوی مسوولان فرهنگی این استان را مورد تاکید قرار داد و خواستار تشکیل کمیته ای در این خصوص در شورای فرهنگ عمومی استان شد.

سردار پاسدار"روح الله نوری" شامگاه سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به حساسیت مقابله با تهدید نرم و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه افزود: مقابله با تهدیدات نرم مشکل تر از تهدیدات سخت است.
وی ادامه داد: ملت ایران در طول جنگ تحمیلی هشت ساله و تهدید سخت سربلند بیرون آمد اما تهدید نرم پیچیدگی های خاص خود را دارد.
وی با تاکید بر اینکه مقابله با تهدید نرم دشمنان بر عهده یک دستگاه و نهاد خاص نیست گفت: همه مسوولان جامعه وظیفه مقابله با اینگونه تهدیدات را دارند.
به گفته فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطر تهدید نرم قابل مقایسه با انواع دیگر خطرات نیست بلکه خطری است که دین، ملیت و فرهنگ جامعه را تهدید می کند.
امام جمعه موقت کرمان نیز در این نشست با اشاره به اثرات و برکات ماه مبارک رمضان استفاده از معنویات این ماه در طول سال را ضروری دانست.
حجت الاسلام"محمد صباحی" عمل به تقوا را از برکات ماه رمضان دانست و بر حفظ آن تاکید کرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز نقش اعضای شورای فرهنگ عمومی در گسترش و بسط فرهنگ ماه مبارک رمضان در سطح جامعه را تاثیرگذار ارزیابی کرد.
حجت الاسلام"مهدی عرب پور" افزود: این شورا می تواند فرهنگ مردم را به سوی فرهنگ علوی و دین و تشیع سوق دهد.
وی تاکید کرد: اگر فرهنگ جامعه فرهنگ علوی باشد بسیاری از مشکلات که امروز دست به گریبان انقلاب است رفع می شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان هم در این جلسه در زمینه اصلاح الگوی مصرف در این استان گفت: برای گسترش اصلاح الگوی مصرف در جامعه و اجرایی شدن دقیق این فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مسوولان، اساتید دانشگاه و رسانه های ارتباط جمعی نیز نقش موثری دارند.
"جواد کمالی" با اشاره به اینکه سمت و سوی تبلیغات در کشور بیشتر به سمت مصرف گرایی است تا صرفه جویی بر تشویق و ترغیب مردم نسبت به صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد.
وی ادامه داد: استان کرمان امسال در زمینه مصرف برق خانگی 13 درصد و در مصرف آب چهار درصد کاهش داشته است.
کمالی همچنین از سازمان ها و نهادهای دولتی در استان که تاکنون نتوانسته اند در زمینه اصلاح الگوی مصرف تلاش کنند انتقاد کرد.
به گزارش ایرنا، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمان قرار شد بحث مقابله با تهدید نرم و تشکیل کمیته ای در این زمینه از سوی اعضا مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین در این نشست مقرر شد سه دستگاه دولتی که تا پایان سال در زمینه اجرایی شدن فرهنگ اصلاح الگوی مصرف تلاش کنند به عنوان دستگاه برتر معرفی شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.