پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

جنگ نرم استراتژی غربی‌ها برای براندازی جمهوری اسلامی است

 

فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: امروز غربی‌ها متوجه شده‌اند با قدرت نظامی و اقتصادی نمی‌توان جمهوری اسلامی را از بین برد و بر این اساس جنگ نرم را به راه انداخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسین طائب شامگاه چهارشنبه در نشستی با گردان‌های الزهرا (س)، امام حسین (ع) و بسیجیان مرکز استان کرمان اظهار داشت: امروز در آستانه دهه چهارم شاهد هستیم که مردم استان کرمان در عرصه‌های مختلف با حضور گسترده از انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.
طائب گفت: استان کرمان در میان سایر استان‌های کشور، جزو نخستین استان‌ها از نظر مشارکت سیاسی است و این وضعیت در جایگاه مطلوبی قرار دارد.
وی با بیان خاطره سلحشوری رزمندگان استان کرمان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اکثر این رشادت‌ها در قالب تیپ 41 ثارالله به وقوع ‌پیوست که بعدها به لشکر 41 ثارالله ارتقا یافت.
طائب با اشاره به عملیات‌هایی که کرمانی‌ها در آن نقش مهمی را ایفا کردند، افزود: عملیات‌های والفجر 8، کربلای 5، بیت‌المقدس و ... از جمله عملیات‌هایی بودند که به واسطه دفاع جانانه‌از مرزهای انقلاب اسلامی صورت گرفت.
وی با اشاره به درخشش کرمانی‌ها در عملیات والفجر 8 خاطرنشان کرد: لشکر 41 ثارالله کرمان در قالب تیم‌هایی از غواصان توانست از عرض هزار و 300 متری اروند رود عبور کند تا عملیات والفجر 8 به ثمر بنشیند.
طائب اظهار داشت: حضور لشکر 41 ثارالله در عملیات‌های دیگر موجب شد تا مقام معظم رهبری از این لشکر به عنوان لشکری مقتدر، شجاع و افتخارآفرین یاد کنند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با هدایت رهبر فرزانه حضرت امام خمینی (ره) زمانی پا به عرصه سیاست جهانی گذاشت که دو ابرقدرت شرق و غرب برای سلطه بر جهان تلاش می‌کردند، گفت: قدرت امام راحل، قدرت حاکمیت بر قلوب و دل‌ها بود که در حقیقت ایشان ملت را بیدار کرد تا بندگی خدا را کنند.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) قدرت نظامی تولید نکرد، بلکه قدرت نرم را به وجود آوردند، اظهار داشت: امروز غربی‌ها متوجه شده‌اند با قدرت نظامی و اقتصادی نمی‌توان این قدرت نرم را از بین برد و بر این اساس جنگ نرم را به راه انداخته‌اند.
طائب با تاکید بر اینکه بسیجی باید جنگ نرم را بشناسد، تصریح کرد: در جنگ نرم باورها، هویت و اعتقادات مورد هجوم قرار می‌گیرند که باید از آن جلوگیری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.