پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تابستان امسال کرمان پذیرای حدود 170 هزار مسافر و گردشگر بود

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در تابستان سال جاری کرمان پذیرای حدود 170 هزار مسافر و گردشگر بود.

هادی ایرانمنش امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در تابستان سال جاری بیش از 10 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان طی ماه‌های تیر و مرداد بازدید کردند. 
وی افزود: با راه‌اندازی ستاد تابستانه تسهیلات سفر در کرمان، 11 پایگاه اطلاع‌رسانی در نقاط پرتردد در سطح استان برای ارائه خدمات به مسافران در نظر گرفته شد. 
ایرانمنش خاطرنشان کرد: علاوه بر این 14 دفتر نمایندگی سازمان میراث فرهنگی در شهرستان‌ها برای اطلاع‌رسانی به گردشگران راه‌اندازی شد. 
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کرمان اظهار داشت: در مجموع در تابستان سال جاری استان کرمان پذیرای حدود 170 هزار مسافر و گردشگر بوده است. 
وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌ها از دیگر برنامه‌های تابستان بود که در این راستا جشنواره گل و گلاب در لاله‌زار بردسیر با برنامه‌های متنوعی مانند کوچ نمادین عشایر، مسابقه پرواز بادبادک‌ها، طناب‌کشی، قایق ‌سواری، موسیقی محلی، پرده‌خوانی و ... برگزار شد. 
ایرانمنش اظهار داشت: همچنین برگزاری جشنواره شب، ستاره و کویر با همکاری بخش خصوصی شامل برنامه‌هایی از قبیل نمایشگاه صنایع دستی و سوغات کرمان، موسیقی محلی، جنگ شادی، تئاتر و برپایی جشنواره کاکتوس با همکاری شهرداری برگزار شد. 
وی گفت: برنامه‌هایی از قبیل جشن‌های شبانه، برگزاری جشن‌های ویژه اعیاد شعبانیه در ارگ تاریخی راین و برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی و هنری عصر انتظار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از دیگر اقدامات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در زمینه برگزاری جشنواره‌ها در تابستان سال جاری است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.