پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

حضور رزمندگان در دفاع مقدس برای ادای تکلیف شرعی بود

 یک جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس گفت: حضور رزمندگان در جنگ نابرابر دفاع مقدس بر اساس ادای تکلیف شرعی در دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و ایران عزیز بود.

سیدابراهیم یزدی‌نژاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، جبهه نماد اصلی تکلیف، حرف امام خمینی (ره) حجت و ملاک تشخیص حق از باطل بود. 
وی افزود: امام راحل ‌فرمودند «شرکت در جنگ واجب کفایی است، به این تکلیف عمل کنید، نتیجه فرع کار و با خدا است». 
یزدی‌نژاد تصریح کرد: مهم‌ترین عامل ریشه‌ای، ولایتی بودن رزمندگان و عمل به دستور امام راحل بود، استراتژی ما فقط جانمان بود و ما برای ادای تکلیف به جبهه ‌رفتیم. 
وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس استکبار جهانی در حمایت از عراق و پشتیبانی آن هر تجهیزاتی را در اختیار دشمن بعثی قرار داد. 
سردبیر هفته‌نامه ارزشی ثارالله گفت: آمریکا فقط در یک نوبت 500 تن مواد شیمیایی وارد عراق کرد که با آن می‌توانستند، گاز خردل بسازند، ایتالیا 9 میلیون بمب آتش‌زا به عراق هدیه کرد و مصر 5/5 میلیون دلار به همراه نیروی انسانی به عراق کمک کرد. 
وی افزود: عربستان نیز به تحریک آمریکا قیمت نفت را پایین آورد که در این صورت ایران از استخراج و فروش نفت سودی نمی‌برد، علاوه بر این عربستان به غیر از نیروی انسانی، ده‌ها میلیون دلار به عراق کمک کرد. 
مسئول تبلیغات لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این تنها گوشه‌ای از حمایت استکبار از عراق بود و دوران دفاع مقدس جنگ نابرابری حق علیه باطل محسوب می‌شود. 
یزدی‌نژاد با اشاره به حضور 70 ماهه خود در جبهه حق علیه باطل و خاطرات بسیار از این دوران اظهار داشت: در پاییز سال 61 به همراه گروهی به گیلان غرب منتقل شدیم و اهالی آنجا به گرمی از ما استقبال کردند. 
وی افزود: ما در ارتفاعات در سوله‌هایی که به عنوان سنگر انتخاب شده‌ بودند، مستقر بودیم و یک سوله بزرگ را به عنوان نمازخانه انتخاب کردیم و با وجود هوای بسیار سرد آنجا در نمازخانه امکانات گرمایشی وجود نداشت. 
دبیر شورای مطبوعات اصولگرای کرمان خاطرنشان کرد: من نیم ساعت قبل از اذان صبح برای راه‌اندازی سیستم صوت بیدار می‌شدم و یک روز که برای این کار رفتم، متوجه شدم، صدای بلندگو واضح نیست و حتی موقع پخش اذان همه بچه‌ها متوجه این اشکال شدند. 
یزدی گفت: من متوجه عدم حضور موذن شدم و با دنبال کردن سیم میکرفون موذن را در زیر چند پتو یافتم که به علت شدت سرما زیر پتوها رفته بود و اذان می‌گفت به همین دلیل صدای اذان واضح نبود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.