پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فرمانده انتظامی کرمان بر تحکیم تعامل پلیس با جامعه تاکید کرد

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: تحکیم بخشیدن تعامل پلیس با جامعه برای افزایش مشارکت عمومی و اعتماد مردم مورد تاکید است.

سردار "محمدرضا اسحاقی" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های هفته ناجا به منظور تعامل و ارتباط بیشتر با جامعه در طول ایام سال، و با شعار انظباط، امنیت و سرمایه های اجتماعی برگزار خواهد شد. 
وی محورهای اقدامات هفته ناجا در کرمان را اقداماتی برای امنیت اجتماعی شامل مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، بی حجابی، بدحجابی و اراذل و اوباش عنوان و تاکید کرد: نمایشگاه هفته ناجا در قالب فعالیت های هنری و علمی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 
سردار اسحاقی هدف از برپایی این نمایشگاه را تلاش برای برقراری احساس امنیت بیشتر، ایجاد بسترهای مناسب برای همکاری بیشتر مردم با پلیس و آگاه سازی و آموزش همگانی عنوان کرد. 
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان به برگزاری نشست های مطبوعاتی و برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: برای ارتقا سطح فرهنگ ترافیکی، اطلاع رسانی در رابطه با نزاع های منجر به قتل و سایر موارد اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار می دهیم. 
وی نواختن زنگ انظباط اجتماعی در مدارس، نمایش فیلم های آموزشی از سوی پلیس در مدارس و برنامه های تلویزیونی، تجلیل از خانواده های 474 شهید نیروی انتظامی، کوهپیمایی نیروهای پلیس و غبار روبی گلزار شهدا را از سایر برنامه های هفته نیروی انتظامی عنوان کرد. 
سردار اسحاقی افزود: اجرای صبحگاه مشترک، جشنواره ویژه کودکان در محل کانون اندیشه، حضور فرماندهان و مسوولان نیروی انتظامی و کارکنان در نماز جمعه برنامه های هفته ناجا می باشد. 
وی در بخش دیگری به 170 پاسگاه و کلانتری و 250 نقطه انتظامی در استان کرمان اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در استان کرمان تلاش خود را برای برقرای امنیت در استان بکار گرفته است. 
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان همچنین تعداد قتل های عمد در 6 ماهه نخست سال جاری را 10 مورد عنوان و تاکید کرد: باید آستانه تحمل افراد در نزاع ها ارتقا پیدا کند تا با اندک مشکلی به سمت سلاح های سرد نروند. 
سردار اسحاقی ادامه داد: 180 هزار موتور سیکلت در استان داریم که ماهانه بیش از 5 هزار موتورسیکلت را به دلیل نداشتن کلاه ایمنی توقیف می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.