پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فرمانده سپاه ثارالله:عزت امروز کشور دستاورد دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر حزب بعث ایستادگی کرد و دستاورد آن عزت و سربلندی برای کشور است.

به گزارش  ایرنا سردار "روح اله نوری" در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: رزمندگان استان کرمان از طلایه داران و پرچمداران دوران دفاع مقدس هستند. 
وی ضمن بیان این مطلب که حماسه امام خمینی (ره) در مسیر حماسه امام حسین (ع) بود، عنوان کرد: پایان دوران دفاع مقدس سرآغاز پیروزی های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف علمی، صنعتی، فرهنگی، اعتقادی،عمرانی و آبادانی بود. 
این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ملت ایران در حال حاضر بایستی در برابر تهدید نرم از کشور دفاع کنند، تصریح کرد: در دفاع فرهنگی سکوت جایز نیست و باید با بیان و همفکری در جامعه روشنگری کرد. 
سردار نوری یادآور شد: تهدیدات نرم بسیار پیچیده تر و خطرناک تر از جنگ مسلحانه است چرا که باورها و اعتقادات افراد را نشانه می گیرد و یکی از وظایف نخبگان، خواص، اندیشمندان و همه اقشار مختلف مردم تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرایی نمودن منویات معظم له در جامعه می باشد. 
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: عظمت امروز ایران اسلامی در ابعاد مختلف به برکت خون شهیدان است. 
"مهدی صدفی" با بیان اینکه اگر ملتی هدف خاصی را دنبال می کند باید قبل از هر چیزی برای تحقق آن آماده ایثار باشد، اظهار داشت: آنچه رفتارها و اخلاق ها را اصلاح می کند، ایثارگری، فداکاری، صبر و گذشت است. 
وی خاطرنشان کرد: حفظ و گسترش روحیه ایثارگری و تقویت روحیه ایثار و شهادت، ماموریت بزرگ فرهنگی کشور ما است. 
صدفی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان متشکل از دستگاه ها، سازمان ها، نهادها، نیروهای مسلح، مراکز آموزش عالی وهمچنین تشکل های مردمی (سازمان های مردم نهاد) است و به نوعی اقشار مختلف مردم در فعالیت های این شورا مشارکت دارند. 
وی ادامه داد: این شورا آماده است در راستای تبیین فرمایشات ارزشمند، راهگشا و وحدت بخش رهبر معظم انقلاب فعالیت های فرهنگی، هنری و تبلیغی در قالب های مختلف اعم از نشست های علمی، تخصصی، همایش ها، کنگره ها، مسابقات علمی، فرهنگی، هنری، فعالیت های نمایشگاهی، سمعی وبصری، مراسم، هنرهای تجسمی و سایر فعالیت ها برگزار کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.