پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فرماندار جدید شهرستان بم معرفی شد

فرماندار جدید شهرستان بم  طی آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان معرفی شد.

به گزارش ایرنا جواد کمالی در این آیین از "صبر" به عنوان شرط اساسی مدیریت یاد کرد و گفت: این موضوع همواره باید مد نظر مسوولین قرار داشته باشد.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی اگر مسوولی بخواهد موفق باشد باید تقوای الهی داشته باشد و در غیر این صورت موفق نخواهد بود.
وی با بیان اینکه اخلاق حرف اول را در مدیریت می زند گفت: در برخورد با مردم اگر اخلاق را رعایت کنیم حتی اگر نتوانیم برای آنها کاری انجام دهیم مردم از ما راضی خواهند بود.
کمالی با اشاره به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و مسایل پس از آن گفت: افرادی ابله سیاسی و وابسته به خارج شیرینی این پیروزی را تا حدی به کام مردم تلخ کردند ولی این مسایل تاثیری بر اراده این ملت ندارد و مقابل دشمنان داخلی و خارجی عقب نشینی نخواهند کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان اتمام بازسازی بم، ایجاد امنیت ، تکمیل سد نساء ، بازسازی ارگ قدیم و حل مشکلات تجار بم را از اولویتهای کارهای باقی مانده در بم عنوان کرد.
کمالی اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم و مسوولین با فرماندار جدید مشکلات موجود نیز حل شود.
در این آیین حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم نیز با تاکید بر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، آمادگی همه مسوولین محلی برای همکاری با فرماندار جدید این شهرستان را اعلام کرد.
در این آیین معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با تقدیر از خدمات مجید اعتمادی فرماندار سابق بم حسین شایق را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.
  معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان همچنین محمد برزنگ سرپرست فرمانداری شهرستان ریگان را به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.