پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مساجد را همچون دل‌های جوان لبریز از نشاط کنید

 

مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی به هجدمین اجلاس سراسری نماز فرموده‌اند: سفارش اینجانب آن است که مسجد را نیز همچون دل‌های جوان، پاکیزه و پیراسته و لبریز از شور و انگیزه و نشاط کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این پیام که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم قرائت شد، آمده است: نامگذاری اجلاس امسال نماز به نام جوانان‌، کاری بسزا و برآمده از نگاه درست به این سرچشمه فیاض یاد و راز و نیاز است، دل و جان نیالوده‌ی جوان، آماده‌ترین کانونی است که این مشکات نور و حضور می‌تواند در آن گرمی و روشنی بپراکند و راه سلوک و عروج معنوی را در میان کژ راهه‌ها‌ نمایان سازد.
در پیام رهبر معظم انقلاب آمده است؛ آشنا کردن جوانان با صفا و بهجتی که در نماز و ذکر هست‌، خدمتی بزرگ به آنان و به آینده‌ای است که باید با دست توانا، و عزم جوانانه آنان ساخته و پرداخته شود.
مقام معظم رهبری تصریح کرده‌اند؛ سفارش اینجانب آن است که مسجد را نیز همچون دل‌های جوان، پاکیزه و پیراسته و لبریز از شور و انگیزه نو نشاط کنید.
ایشان در این پیام می‌افزایند: مسجد نیز باید کانونی باشد که مشکات نماز در آن بدرخشد و نور معرفت و محبت و انس و صفا از آن ساطع شود.
در پیام مقام معظم رهبری آمده است: امامان جماعت، هیئت‌های امنا خادمان موظف و متبرع، هر یک باید بخشی از این کار بزرگ و اثرگذار را بردوش خود حس کنند.
رهبر معظم انقلاب در پایان پیام بیان داشته‌اند: توفیق همه دست اندرکاران سلسله نشست‌های نماز مخصوصا جناب حجت‌الاسلام قرائتی، مرد شایسته ثابت قدم و استوار را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.