پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دشمنان آرزوی نابودی انقلاب را به گور می‌برند

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با حضور بسیجیان و ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی دشمنان آرزوی نابودی انقلاب را به گور می‌برند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، روح‌الله نوری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان استان که به مناسبت پنجم آذر سالروز تاسیس این نهاد به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان نظام برای نابودی یا انحراف انقلاب اسلامی دست و پا می‌زنند.
وی افزود: دشمن به دنبال این است که بگوید در ایران بحران وجود دارد، بحران متوجه افرادی است که توطئه کردند و توقع داشتند بر مسند قدرت بنشینند و خود را بر ملت ایران تحمیل کنند و اکنون آنها در بحران قرار گرفته‌اند و برای فرار به جلو و پوشش فتنه‌های خود این قبیل مسائل را مطرح می‌کنند.
نوری تصریح کرد: انقلاب ده‌ها و صدها بحران را با شجاعت تمام، استقامت فرزندان خود پشت‌سر گذاشته است و فتنه اخیر با درایت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه خنثی شد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که جمهوری اسلامی در برابر همه ابرقدرت‌ها در یک طرف ایستاده و ملت به دفاع از ایران، تنها در مقابل دشمن ایستاده و با اتکایش به خداوند متعال تاکنون موفق بوده است.
نوری اظهار داشت: امروز نبرد فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و آزادگی در برابر هم ایستاده‌اند، یک مسابقه تمام عیار اعتقادی، انقلابی، فرهنگی و تکنولوژی شکل گرفته و دشمن نمی‌تواند این پیشرفت‌ها را ببیند، لذا از حوزه جنگ نرم وارد شده است و بسیجیان و تمام اقشار جامعه باید با بیداری به مقابله با جنگ نرم ادامه دهند.
وی افزود: خدا را شاکریم که از نعمت جمهوری اسلامی، استقامت مردم ایران و حضور بسیجیان به عنوان فرزندان انقلاب برخوردار هستیم و قطعا دشمن در این توطئه نیر به فضل الهی راه به جایی نمی‌برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.