پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

معرفی ۳ فرماندار جدید

سرانجام پس از گذشت چندین ماه فرمانداران شهرستانهای راور، عنبرآباد و انار طی دو روز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، پس از گذشت چندین ماه از آغاز تغییرات در فرمانداریهای کرمان سرانجام فرمانداران سه شهرستان راور، عنبرآباد و راور نیز معرفی شدند.

با آغاز دولت دهم تغییرات عمده ای در فرمانداری های کرمان روی داد و 10 فرمانداران تغییر کردند بگونه ای که تعدادی از فرمانداران برکنار و یا بازنشسته شدند و تعدادی نیز جابجا شده و به شهرستانهای دیگر منتقل شدند هر چند این تغییرات کمتر به حوزه مدیران کل ادارت استان کرمان رسید اما هفته گذشته مدیرکل بهزیستی کرمان نیز تغییر کرد.

از 20 شهرستان استان کرمان فرمانداران جیرفت، کهنوج، بم، سیرجان، زرند، عنبرآباد، بافت، شهربابک، راور و بردسیر تغییر کردند و همچنین در سال جاری بخشهای انار، ریگان، فهرج، رابر و ریگان نیز به شهرستان ارتقاء یافتند و با این تغییرات چهره دولت در استان کرمان همچون مشخصات جغرافیایی استان تغییر کرد.

در ادامه این تغییرات در نهایت فرمانداران راور، انار و عنبرآباد که تاکنون سرپرستی فرمانداری داشتند، معرفی شد و بر این اساس، مجید اعتمادی فرماندار سابق بم به عنوان فرماندار انار، ولی محمد مشایخی به عنوان فرماندار عنبرآباد و همچنین فرج الله عارفی به عنوان فرماندار راور معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی کرمان که در جریان این تغییرات بارها گفته بود تغییرات سیاسی نیست و تنها بر مبنای بالا بردن سطح اجرایی استان و استفاده از توانایی های مدیران می باشد ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار عنبرآباد گفت: امروز مهمترین مسئله اتحاد و یکپارچگی همه مردم و مسئولان در راستای تقویت نظام و پیشرفت کشور است.

جواد کمالی افزود: مدیریت اسلامی باید در همه امور سرمشق مدیران باشد و در این راستا تلاش کنیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت در استان کرمان گفت: عملکرد دولت کاملا مشهود است و خدمت به مردم تنها هدف مدیران دولت نهم و دهم است.

وی همچنین در معارفه فرمانداران راور یکی از دلایل معرفی سریع فرمانداران این شهرستانها را سفر قریب الوقوع ریاست جمهور به استان عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.