پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

جشن و پایکوبی تماشاگران کرمانی

دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و الاهلی امارات در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درحالی با نتیجه 4 بر 2 به پایان ریسد که حمایت چشمگیر تماشاگران کرمانی در این دیدار بسیار جالب توجه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاگران کرمانی حاضر در ورزشگاه باهنر کرمان از ابتدای بازی به شدت تیم خود را تشویق می کردند حتی زمانی که تیم مس از الاهلی عقب افتاد آنها بازهم به تشویق های خود ادامه دادند و با شعارهای مس با تعصب و یا علی مدد تا ثانیه های پایانی مسابقه تیم خود را تشویق کردند و یکی از دلایل موفقیت این تیم در گام نخست بودند.

* در حالی که هفته پیش پیروز قربانی از سوی تماشاگران تیم مس با شعارهای مختلف مواجه شده بود و در نیمه دوم دیدار با استقلال تهران زمین مسابقه را ترک کرده بود امروز تماشاگران بارها وی را با شعار پیروز با تعصب تشویق کردند.

* اشتباهات بازیکنان مس در نیمه دوم باعث شد بوکا بوناچیچ بارها بسیار عصبانی شود و فریادهای او حتی به جایگاه خبرنگاران هم می رسید.

* سرمربی تیم الاهلی امارات (تون کاته) بارها به تصمیم داور مسابقه اعتراض کرد که شدیدترین اعتراض وی پس از برخورد سامان صفا با مهرزاد معدنچی در محوطه جریمه مس رخ داد.

* برخورد الجریشی مدافع تیم الاهلی با مهدی رجب زاده باعث شد بازیکنان مس به سمت کمک داور رفته و این موضوع را به وی گوشزد کند. کمک داور هم مسئله را به داور منتقل کرد اما داور در شرایطی که تماشاگران شعار کارت قرمز سر می دادند به مدافع تیم الاهلی کارت زرد نشان داد.

* از دقیقه 70 مسابقه بازیکنان تیم الاهلی برای اتلاف وقت خود را بارها روی زمین زدند که این مسئله با شعار فوتبال ناپاک تماشاگران پاسخ داده شد.

* در حالی که 10 دقیقه به پایان زمان مسابقه باقی مانده بود بارش باران در ورزشگاه آغاز شد اما این مسئله هم باعث نشد که تماشاگران از تشویق های بی امان خود دست بردارند.

* لوکا بوناچیچ در دقایق تلف شده این دیدار بارها به داور چهارم اعتراض می کرد که داور باید پایان مسابقه را اعلام کند.

*  پس از گل چهارم مس کرمان سرمربی هلندی تیم الاهلی امارات به شدت عصبانی شد و کاپشن خود را درآورد و به سمت نیمکت این تیم پرتاب کرد.

* تماشاگران مس کرمان در پایان این دیدار به جشن و پایکوبی پرداختند. این جشن در سطح شهر هم ادامه داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.