پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فردا / کرمان میهمان نواز ، میزبان رییس جمهور

 

در راستای دور سوم سفرهای استانی، رئیس جمهور و هیئت دولت  فردا چهارشنبه به استان کرمان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» ، دیدار عمومی دکتر احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران با قشرهای مختلف مردم کرمان و در بدو ورود به این شهر در مصلای بزرگ امام علی (ع) انجام می‌شود و وی در ادامه این سفر دو روزه، سه دیدار جداگانه نیز با منتخبان مردم، ایثارگران و خانواده‌های شهدا و مدیران اجرایی استان خواهد داشت.

براساس این گزارش، وزیران و اعضای هیئت دولت در جریان این سفر استانی با حضور در 20 شهرستان تابعه استان کرمان، با مردم مناطق مختلف این استان دیدار و مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را از نزدیک بررسی و با مردم نیز دیدار می‌کنند.

دکتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران تا کنون چند بار به استان کرمان سفر کرده که دو مورد آن در قالب سفرهای استانی بوده است.

خاطرنشان می شود، سفر رئیس جمهور دو شبانه روز به طول می‌انجامد و در نهایت جلسه هفتادمین هیئت دولت با حضور اعضای هیئت دولت، مسئولان ارشد استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

یاد آور می شود، همزمان با سفر رئیس‌جمهور به کرمان وزرا نیز با حضور در شهرستان‌های این استان به مشکلات مردم رسیدگی و پروژه‌هایی را افتتاح می‌کنند.

دیدار با منتخبان و فرهیختگان، مدیران و مسئولان اداره‌ها و دستگاه‌های استان کرمان نیز از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در دومین روز از سفر به این استان است.

مردم کرمان همواره در تمام عرصه‌های انقلاب پیشتاز در دفاع از ارزش‌های انقلاب بودند و در حضور در انتخابات سه دهه گذشته از متوسط کشور بیشتر بوده است و بویژه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با حضور 87 درصد حضور در پای صندوق‌های رای و همچنین 78 درصد رای به دکتر احمدی‌نژاد رکوردهای جدیدی را در کشور به ثبت رساندند و در امتداد این همه حماسه با استقبال پرشکوه از ریاست جمهوری و هیئت دولت توطئه‌های دشمنان خارجی و فرصت‌طلبان داخلی را خنثی می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.