پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تشکیل سه جلسه هیات دولت در استان کرمان مایه مباهات است

 

استاندار کرمان گفت: برنامه های مهرورزی رییس جمهوری نسیم خوش عدالت را در اقصی نقاط کشور پراکنده و برنامه ها و شعارهای عدالت محوری ایشان همه محرومین را امیدوار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا "دکتر حبیب الله دهمرده" امروز چهارشنبه در مصلای کرمان در حضور رییس جمهوری افزود: آوازه استکبار ستیزی ، اخلاص و فداکاری رییس جمهوری مرزهای سیاسی و جغرافیایی دورترین نقاط دنیا را درنوردیده است.
وی همچنین از دکتر احمدی نژاد به عنوان رییس جمهوری محبوب، ولایی ،شجاع، خستگی ناپذیر و استکبار ستیز یاد کرد.
دهمرده حضور موثر رییس جمهوری در عرصه های بین المللی را از بزرگترین افتخارات ملت ایران در سطح جهانی برشمرد و گفت: گامهای بزرگی که در دولت دکتر احمدی نژاد در جهت عمران و آبادانی استان کرمان
برداشته شده بدون شک استثنایی و بی نظیر است.
استاندار کرمان با اشاره به ظرفیتها و استعدادهای بی پایان الهی این استان افزود: کرمان با تقدیم 14 هزار شهید بزرگوار، آزاده سرافراز و جانباز دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است.
وی دارا بودن 570 هزار دانش آموز و 87 هزار دانشجو، 5/3 میلیارد تن ذخایر معدنی، 25 درصد باغات کشور و رتبه نخست تولید محصولات کشاورزی مانند پسته، گردو ، محصولات جالیزی و خرما و داشتن تمدن کهن چند هزار ساله را از جمله ظرفیتهای این استان یاد کرد.
دهمرده، به حضور کم نظیر مردم استان کرمان در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: مردم کرمان با حماسه حضور 88 درصدی خود در این انتخابات و رای 78 درصدی به دکتر احمدی نژاد در 22 خرداد 87 رسم قدرشناسی و شکرگزاری از مسوولان خالص و خدمتگزار را به نمایش گذاشتند.
وی تشکیل سه جلسه هیات دولت در استان کرمان برای اولین بار در طول تاریخ را مایه مباهات دانست و افزود: این امر سندی ماندگار و نقطه عطفی در تاریخ توسعه و رشد استان کرمان خواهد بود.
وی اظهار داشت: استان کرمان بنا به اظهار بسیاری از کارشناسان مانند کارگاه بزرگی است که در آن فقط کار و تلاش در حال انجام است.
دهمرده اجرای هزاران پروژه در زمینه های مختلف، راه اندازی 6 شهرستان جدید در دولتهای نهم و دهم، سه برابر شدن بودجه فرهنگی در دولت نهم نسبت به دولتهای قبل و 52 برابر شدن بازسازی و نوسازی مسکن روستایی نسبت به دولتهای قبل را به عنوان نمونه کوچکی از کارهای بزرگ و ارزشمند دولت عدالت محور در استان کرمان نام برد.
استاندار کرمان کپرزدایی 43 هزار واحدی و سرمایه گذاری200 درصدی زیرساختها نسبت به قبل از انقلاب و 4 برابر نسبت به 26 سال گذشته را از دیگر اقدامات مهم دولت دکتر احمدی نژاد در این استان برشمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.