پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

آغاز تغییر برخی مدیران و مشاوران پس از انجام مطالعات

استاندار کرمان گفت: بحث تغییر برخی از مدیران کل و رؤسای سازمانهای دولتی استان و نیز مشاوران استاندار پس از انجام مطالعات، تحقیقات و بررسی های لازم آغاز خواهد شد. مهندس اسماعیل نجار در دیدار کوتاه  سردبیر روزنامه حدیث کرمان با وی ضمن اعلام این مطلب گفت: در آینده ای نزدیک، در این خصوص بیشتر صحبت خواهم کرد.

به گزارش کرمان نیوز او اظهار داشت: تقابل و تعارض در فضای مدیریتی پاسخ نمی دهد و باید امور را با همدلی وحدت، منطق و استدلال پیش برد. وی در ادامه با گلایه از عملکرد برخی از مطبوعات محلی استان گفت : برخی از نشریات، حتی یک کلمه از سخنان مرا منتشر نمی کنند. او با ابراز تعجب از این پدیده گفت: عملکرد برخی از مطبوعات استان بگونه ای است که انگار، اصلا در استان، استاندار وجود ندارد و هیچ عملکردی ندارد و هیچ حرفی هم نمی زند. در ادامه سردبیر روزنامه حدیث کرمان نیز با اشاره ای کوتاه به جایگاه رفیع و ارزشمند مطبوعات در جامعه، گفت : مطبوعات اصیل استان نقش ارزنده ای در عرصه اطلاع رسانی فعالیت ها و آگاهی بخشی به جامعه دارند.

محمدهادی شجاعی افزود: باید اعتماد سازی دو جانبه بیشتری در جهت ارتباط مستمر رسانه های گروهی و مدیریت ارشد استان صورت پذیرد.

استاندار کرمان نیز در ادامه گفت : من دیدگاه ها و نظرات خود را در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار بیان کردم و برای مطبوعات و رسانه ها جایگاه ارزشمندی قائل هستم.

او افزود: مسئولان اداره ارشاد استان نیز باید در جهت رفع مشکلات موجود خبرنگاران و مطبوعات محلی بیشتر تلاش نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.