پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تلفن همراه خبرنگاران کنترل نمی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با رد کردن شایعه کنترل و شنود تلفن همراه خبرنگاران مطبوعات و رسانه های گروهی استان گفت: تلفن همراه خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان به هیچ وجه کنترل نمی شود و این یک دروغ و شایعه است.

مهندس جواد کمالی در گفتگو با کرمان نیوز اظهار داشت: دلیلی ندارد که این کنترل و شنود صورت پذیرد، زیرا خبرنگاران اخبار عمومی استان را منتشر می نمایند، که عمدتاً در همه سایتها، مطبوعات و رسانه ها نیز منعکس می شود.

 

* خبرنگاران مراقب

سوء استفاده های اطلاعاتی باشند 

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه برخی از رسانه های خارجی در صدد بهره گیری از خبرنگاران داخلی در سطح استان، هستند گفت: خوشبختانه خبرنگاران استان صالح، صادق و سالم هستند و در انجام رسالت خود با بصیرت کامل، نه تنها کوتاهی نکرده، بلکه با حداکثر توان خود در عرصه جهاد رسانه ای فعالیت و خدمت صادقانه و دلسوزانه می نمایند.

مهندس کمالی افزود: البته ذکر این نکته نیز مهم است که با توجه به توسعه فناوریهای جدید، خبرنگاران و روزنامه نگاران باید مراقب قرار نگرفتن در مسیر سوء استفاده های اطلاعاتی شبکه های ماهواره ای دشمنان مستکبر ملت ایران نیز، باشند.

معاون استاندار با اشاره به لزوم تیزبینی و تیزهوشی جامعه خبری استان، گفت: همچنین رعایت نکات طبقه بندی شده باید بطور ویژه مورد توجه، قرار گیرد.

 

* توضیحاتی در خصوص حلقه مدیران جنوبی

معاون استاندار همچنین با ارائه توضیحاتی پیرامون موضوع ایجاد حلقه مدیران جنوبی در سطح مرکز استان نیزگفت: این موضوع به زمان استاندار قبلی بر می گردد که هم اکنون این بحث، جمع شده و دیگر وجود ندارد.

مهندس کمالی با بیان اینکه گسترش این موضوع حساسیت استانی و منطقه ای ایجاد می کرد، افزود: امروزه بیش از پیش استان و جامعه نیازمند وفاق، همدلی هماهنگی و وحدت به منظور توسعه همه جانبه استان است و تداوم پرداختن به این موضوعات این چنینی باعث دامن زدن به برخی اختلافات و ایجاد فاصله ها می گردد.

او اظهار داشت: همه مدیران استان از هر شهرستانی باید وحدت خود را در جهت خدمت بیشتر به مردم و در سایه چنگ زدن به ریسمان الهی حفظ نمایند و از ایجاد هرگونه مسئله تنش زایی اکیداً خودداری و پرهیز نمایند.

 

* فرماندار کرمان

هنوز انتخاب نشده است

معاون استاندار در پایان ضمن پاسخ به سئوالی پیرامون فرمانداری کرمان گفت: فرماندار کرمان هنوز انتخاب نشده است. او با بیان اینکه هم اکنون چندین گزینه مطرح هستند، افزود: در اولین فرصت و پس از انجام بررسی های لازم، فرماندار جدید کرمان، معرفی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.