پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

طنین شعار مرگ بر اسراییل در کرمان

 

مردم استان کرمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و پرشور ، فریاد مرگ بر اسراییل را سر دادند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، در روز جهانی قدس مردم دیار کریمان با راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار نابودی رژیم اشغال گر صهیونیسم و آزادی قدس شریف شدند.
بر پایه این گزارش مردم شهر کرمان راهپیمایی خود را از مسجد امام خمینی(ره) با سردادن شعارهای آمریکا ننگت باد اسراییل مرگت باد، فلسطین بیدار است از دشمنان بیزار است، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، رژیم اشغالگر صهیونیسم باید شود محو از زمین، بار دیگر با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را از جنایات رژیم جعلی اسراییل اعلام کردند.
مردم همیشه در صحنه کرمان همراه با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیران و کارمندان ادارات و سازمان‌ها و گروه‌های مختلف مردمی با در دست داشتن پلاکاردهای 'مرگ بر آمریکا و اسرائیل' مسافت مسجد امام خمینی (ره) تا مصلی امام علی(ع) این شهر را طی کردند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایان در پایان این مراسم با تایید قطعنامه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ما ملت مسلمان ایران آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از هیچ گونه حمایت معنوی و مادی درزیغ نخواهیم کرد. 
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شکوه و با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه این خطه در سراسر استان کرمان برگزار شد. 

 

* گزارش تصاویر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.