پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

همه مسلمانان باید غیرت اسلامی داشته باشند

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به موضوع طرح مذاکرات سازش و رفع مشکل فلسطین با اجرای این طرح گفت: کسانی که می گویند مساله فلسطین با مذاکره رفع می شود عقب افتاده اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید'یحیی جعفری' در آیین نماز جمعه این هفته کرمان افزود: این افرادی که اینگونه مذاکرات را مطرح می کنند در واقع اسرائیل و آمریکا را نمی شناسند.
وی با اشاره به اینکه برای رهایی فلسطین از مشکل کنونی، 20 سال مذاکره کردند به کجا رسید، اظهار داشت: نتانیاهو قبلا نیز اعلام کرده بود که هیچ اعتباری به فلسطینیان نمی دهد و تمام اراضی آنان را نیز غصب می کند.
وی بیان داشت: آنان اکنون مشغول یهودی سازی سرزمین فلسطین هستند.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه اکنون یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد و همه برای آزادی قدس باید فعالیت نمایند، گفت: متاسفانه با همه امکاناتی که مسلمانان در اختیار دارند اما طرح صلح و سازش را رییس جمهور مصر، اردن و رییس تشکیلات خود گردان مطرح کرده است.
حجت الاسلام جعفری ادامه داد: مردم فلسطین، جهان اسلام و جنبش حماس این مذاکرات را به رسمیت نمی شناسند و یقین دارند که این مذاکرات نیز مانند دیگر مذاکرات به نفع اسرائیل است.
خطیب جمعه کرمان با تاکید بر اینکه همگان باید نسبت به اجرای مذاکره آگاهی داشته و برنامه ریزی نمایند گفت: اسرائیل به جزء گلوله و موشک چیزی دیگری نمی فهمد و از راه مذاکره نمی توان مساله را حل کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه فجایع رژیم غاصب در سرزمین فلسطین و همچنین سایر ابرقدرت ها در جهان بیشتر از این است، گفت: با تبلیغات گمراه کننده خود و با راه اندازی چهار تا پنج هزار شبکه ماهواره ای همه تلاش خود را بکار گرفته اند تا زندگی آمریکایی و غربی را تبلیغ کنند.
وی با بیان اینکه آنان با اینگونه تبلیغات خود قصد دارند بگویند که اگر می خواهید سعادتمند باشید زندگیتان را باید غربی و آمریکایی نمایید، گفت: این یک نوع جنگ نرم است که امروز بیشتر کشورهای اسلامی و مسلمان با آن درگیر هستند.
حجت الاسلام جعفری با تاکید بر افزایش آگاهی و بصیرت در اقشار جامعه بویژه قشر جوان اظهار امیدواری کرد: روزی شاهد پیروزی مسلمانان و نابودی اسرائیل باشیم.
امام جمعه کرمان در ادامه خطبه ها به تاریخچه شکل گیری اشغال سرزمین فلسطین و بیت المقدس اشاره کرد و گفت: ماجرای بیت المقدس بسیار غم انگیز است و هیچ انسان آزادی خواهی نمی تواند این ظلم تاریخی را که به مردم مظلوم فلسطین طی 60 سال وارد شده است ، تحمل کند.
وی با اشاره به اینکه در سال 583 هجری شمسی بیت المقدس توسط 'صلاح الدین ایوبی'آزاد شد، گفت: چندین سال بیت المقدس در دست مسلمانان بود اما در سال 1948 میلادی انگلیس با تبانی آمریکا و سران صهیونیسم بین الملل بیت المقدس را از مسلمانان گرفتند و از آن تاریخ به بعد ما شاهد قتل عام مردم مظلوم فلسطین در این سرزمین هستیم.
وی اظهار داشت: برای آزادی قدس و نابودی رژیم اشغال گر همه مسلمانان باید غیرت اسلامی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.