پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور بیانیه ای مشترک هفته بسیج را گرامی داشتند

در بیانیه سردار پاسدار' روح اله نوری' و حجت الاسلام'علی عرب پور'  آمده است: حسن تقارن ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین نشانه ای نیکو از پیروی محض جان برکفان و ایثارگران مخلص بسیج از ولایت و پیمان مشترک آرمان های والا و ارزشمند امامت در مکتب سرخ علوی است.
فرمانده سپاه ثارالله و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان همچنین در ادامه بیانیه آمادگی، حضور و بصیرت تمامی آحاد ملت شریف ایران بویژه بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه برای خدمت رسانی، محرویت زدایی و تامین امنیت و تحقق منویات رهبر انقلاب خواستار شدند.
این بیانیه می افزاید: حال که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی جنگ نرم همه جانبه ای را به انقلاب اسلامی تحمیل کرده اند و بی رحمانه آحاد مردم مومن و ولایت مدار بویژه جوانان این سرزمین را آماج حملات سهمگین و مخرب خود قرار داده اند.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: بسیج با شعار و لایت و جهاد همه جانبه در خط مقدم مبارزه و خنثی سازی توطئه ها و فتنه های ایادی استکبار و صهیونیزم جهانی قرار گرفته و شجاعانه و مقتدر پنجه در پنجه بدخواهان و ستیزه جویان شیطان انداخته و با الهام از تعالیم و معارف اسلام ناب محمدی و رهنمودهای ولی امر مسلمین ترفندها و نقشه های شیطنت آمیز آنها را نقش برآب می نماید.
فرمانده سپاه ثارالله و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پایان بیانیه مشترک خود با تبریک عید غدیر خم و سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، از تمامی آحاد و اقشار امت شهید پرور خواست با پیوستن به صفوف منسجم ودشمن شکن بسیج در تحقق ارتش دهها میلیونی، سپاه ثارالله را دراین امر خطیر یاری نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.