پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

سخنرانی مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در میان کاروان آزادی

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در جریان بازدیداعضای کاروان آسیایی شکست حصر و آزادی غزه از موزه دفاع مقدس کرمان ضمن خیرمقدم به اعضای  کاروان آزادی گفت: حمایت شما از مردم غزه به مصداق شعر شاعر ایرانی که سروده 'بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند' است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرکت کرده اید.
سرهنگ پاسدار'محمد مهدی ابوالحسنی' با بیان اینکه مردم ایران درد اشغال را کشیده است ، گفت: ملت ایران در یک جنگ نا برابر هشت ساله بخش هایی از کشورشان در اشغال بود.
وی اظهار داشت: در آن دوران خرمشهر به اشغال نیروهای بعثی درآمد و ما نیز به خوبی طعم اشغال را چشیده ایم.
وی گفت: ما کشته شدن فرزندانمان در دامان مادرها را دیده ایم و این باعث می شود که ملت ایران درد مردم غزه را با همه وجود حس کنند.
وی از هیات کاروان آزادی غزه که در ابتدای ورودشان به موزه دفاع مقدس نسبت به شهدای هشت سال دفاع استان ادای احترام کردند تشکر کرد.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با این پرسش که چرا کشورهای غربی و سازمان های مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات غزه سکوت کرده اند از اعضای کاروان آزادی غزه خواست این پیام را به سایر ملل انتقال دهند.
دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده هم در این بازدید گفت: کاروان آزادی غزه از دوم دسامبر حرکت خود را اغاز کرده است.
'روح اله رضوی' افزود: مسیر کاروان آزادی از دهلی نو به سمت غزه از طریق زمینی طراحی شده و قرار است این کاروان در سالروز حمله اسرائیل به نوار غزه (27 دسامبر) در این کشور حضور یابند.
وی ادامه داد: کاروان آزادی غزه که متشکل از نمایندگان مردم کشورهای هند، مالزی، اندونزی، ژاپن، پاکستان و آذربایجان است، قرار است با عبور از کشورهای هند، پاکستان، ایران، ترکیه و سوریه به غزه برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.