پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اولین اظهارات دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان

کرمان نیوز :دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان گفت : تا کنون جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان با مسئولین جبهه پایداری استان کرمان دیدار و گفتگویی  نداشته است.


به گزارش کرمان نیوز  "حجت الاسلام  عباس بذرکار" شامگاه 15 بهمن ماه در مصاحبه اختصاصی با روزنامه حدیث کرمان در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه تا کنون از طرف تشکل متبوع شما و یا جبهه پایداری استان کرمان درخواست برگزاری جلسه و یا  نشست مشترکی به منظور انتخاب و معرفی کاندیدای مشترک در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است ، گفت : نه،  تا کنون این موضوع رخ نداده و هیچ جلسه مشترکی نیز برگزار نشده است.



* اعلام اسامی کاندیداها ،  17 بهمن ماه

وی در ادامه افزود : اعلام اسامی کاندیداهای نهایی مورد تائید جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان ، 17 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور و فقط از طریق تهران صورت خواهد گرفت و ما پیش از این تاریخ و راسا اسامی را اعلام نخواهیم کرد .

او گفت : جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان اسامی نهایی را جمع بندی و به ستاد مرکزی تهران اعلام و آنها اطلاع رسانی خواهند نمود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه تا کنون اسم چند کاندیدا در لسیت استان کرمان قطعی شده است، اظهار داشت: فقط می توانم بگویم که هنوز در مجموع کلیه حوزه های انتخابیه به جمع بندی و نتیجه نهایی نرسیده ایم و بررسی ها همچنان ادامه دارد.


* برگزاری کنفرانس خبری سخنگو

"حجت الاسلام  عباس بذرکار" در پایان به "حدیث کرمان"  گفت : طی روزهای 16 و یا 17 بهمن ماه، احمد علی مقدم سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان در یک کنفرانس خبری به کلیه سوالات خبرنگاران استان پاسخ خواهد گفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.