پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

از آرم انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان رونمایی شد

 

با حضور دکتر حداد عادل و دکتر علی اکبر ولایتی از آرم انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، در این مراسم که صبح امروز با حضور دکتر ولایتی سخنگوی جبهه متحد، دکتر حدادعادل عضو شورای مرکزی جبهه متحد، ابراهیم انصاریان نماینده آیت الله مهدوی کنی و همچنین مجتبی توانگر مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان برگزار شد، از آرم انتخاباتی جبهه در آستانه اعلام فهرست جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابی تهران رونمایی شد.

مجتبی توانگر مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان در مورد ویژگی های آرم انتخاباتی جبهه متحد گفت: خط به کار رفته در آرم جبهه متحد توسط استاد جمشید حکیمی خطاطی شده است که از اساتید به نام و متعهد خطاطی کشورمان هستند.

وی افزود: دایره حرف نون (ن) در آرم جبهه متحد؛ اتحاد، همگرایی و انسجام را نشان می دهد. اسلیمی های به کار رفته نیز نشان دهنده اسلامی، ایرانی بودن و ریشه دار بودن این جبهه را ارایه می کند.

وی اضافه کرد: خط به کار رفته در آرم انتخاباتی جبهه متحد با انعطاف و خوانش از پایین به بالا نوعی معنویت و نگاه اسلامی ایجاد کرده و در نهایت سه رنگ سبز، سفید و قرمز هم نماد پرچم  پرافتخار جمهوری اسلامی است.

دکتر علی اکبر ولایتی سخنگوی جبهه متحد در ادامه به ویژگی دیگر آرم انتخاباتی جبهه متحد اشاره کرد و گفت: جهت نوشته ها که از سمت پایین به بالا است، علاوه بر معنوی بودن به نوعی نماد مردمی بودن این آرم نیز هست که عملا طبقات مختلف جامعه هستند که برای حکومت تصمیم می گیرند و با رای خود مسئولین خود را در درجات بالای سیاسی انتخاب می کنند.

وی افزود: این حرکت از پایین به بالای نوشته ها خودش عامه مردم را نشان می دهد که وقتی متحد می شوند می توانند به اهداف اجتماعی و سیاسی خود جامعه عمل بپوشانند و گامهای بزرگی در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بردارند.

دکتر غلامعلی حدادعادل عضو شورای مرکزی جبهه متحد نیز در ادامه این مراسم با اشاره به استفاده از فرهنگ و زبان فارسی در این آرم گفت: زبان یکی از بارزترین نشانه های فرهنگی کشورها بوده و زبان نظام مند در زمان گرفتن جنبه هنری به خود، ‌تبدیل به ادبیات می شود.

وی افزود: ‌با زدن برشی فرهنگی به زبان، ارزش و جایگاه آن به عنوان عنصری اساسی از ارکان اساسی فرهنگ دیده می شود.

حدادعادل زبان فارسی را ظرف فرهنگ ایران دانست و تصریح کرد: حفظ و نگهداری فرهنگ ایران در گروه تقویت، گسترش و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ مهمترین ابزار انتقال فرهنگ ایران و مایه اقتدار فرهنگی ما است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.