پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات کرمان دعوت به مناظره شدند

 

یک روزنامه نگار کرمانی اعلام کرد حاضر است با کل اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات در خصوص عملکرد سه ماهه اخیر آنها مناظره کند.

محمدرضا نژادحیدری در گفتگو با کرمان فردا ، با بیان اینکه عملکرد سه ماه گذشته خانه مطبوعات آنچنان مبهم و پیچیده است که بیش از نیمی از اعضای خانه مطبوعات را به این نتیجه رساند تا در خصوص اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات تجدید نظر کنند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ابراز تمایل هیأت مدیره خانه مطبوعات برای برگزاری نشست مجمع عمومی فوق‌العاده خانه مطبوعات گفت:اگر دوستان مستقر در هیأت مدیره خود را مقید به اجرای اساسنامه می‌دانستند امروز نیازی به برگزاری مجمع فوق‌العاده نبود.
نژادحیدری به هیأت مدیره خانه مطبوعات توصیه کرد که منت اجرای اساسنامه را بر سر اصحاب مطبوعات نگذارند.

وی افزود: برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده از سوی هیأت مدیره حق اصحاب مطبوعات و وظیفه هیأت مدیره است؛ این موضوع امتیاز نیست که نظرات شخصی برخی از آنها برای برگزاری یا عدم برگزاری مهم باشد.
این روزنامه نگار کرمانی گفت: البته انتقاداتی به مجموعه عملکرد خانه مطبوعات در کل دوره جدید وجود دارد که می‌توان آنها را مطرح کرد اما سوالی که هنوز در ذهن اهالی مطبوعات وجود دارد ،رفتار شبه کودتایی با رییس وقت خانه مطبوعات است.
نژادحیدری با بیان اینکه مشی سیاسی من و آقای یزدی با هم متفاوت است اما حرکتی که دوستان همفکر ایشان با وی انجام دادند اگر من عضو هیأت مدیره بودم نمی‌توانستم انجام بدهم، چون به یک اصولی اعتقاد دارم، در حالی که برای برخورد با آقای یزدی به اندازه کافی انگیزه سیاسی وجود دارد.
وی بی کفایتی هیأت مدیره کنونی را محرز دانست و گفت: مسوول تلف شدن وقت مطبوعات و ایجاد جو روانی منفی در جامعه کسانی هستند که یک دفعه دستور جلسه را عوض می‌کنند تا رییس خانه مطبوعات را برکنار کنند.
نژادحیدری ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که برخی از دوستان هیأت مدیره عضو یک نهاد بزرگ‌تر و عمومی‌تر مثلا شورای شهر نشدند و الا هر 15 روز یک‌بار می‌خواستند یک شهردار انتخاب کنند؛ آنهم نه یک شهردار موثر.
وی افزود: من حاضرم به عنوان یک عضو خانه مطبوعات با کل اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات مناظره کنم یعنی همه اعضا یک طرف من هم یک طرف. آنها با سند و مدارکی که در دست دارند بیایند من هم با اسناد و مدارکی که دارم می‌آیم. آنها با هم مشورت کنند و پاسخ مرا بدهند من به تنهایی پاسخ آنها را می‌دهم ، آن وقت مخاطبان قضاوت کنند که چه کسانی دنبال منافع صنفی هستند و چه کسانی دنبال حاشیه‌سازی.
نژادحیدری افزود: تنها شرط من این است که این مناظره در حضور کلیه اعضای خانه مطبوعات در تالار عماد برگزار شود نه به شکل مناظره مطبوعاتی. طرف مقابل من هم قول بدهد که کل مناظره را در رسانه‌های خود منتشر کند نه اینکه مطالب مهم را سانسور کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که خانه مطبوعات با عبور از مسائل و حاشیه‌های کنونی مطالبات صنفی اصحاب رسانه را دنبال کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.