پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

شکایت یک خبرنگار از استاندار کرمان به دیوان عدالت اداری کشور

*این اولین بار پس از انقلاب اسلامی است که یک خبرنگار کرمانی از بالاترین مقام اجرایی استان به دیوان عدالت اداری شکایت می نماید.


یک بانوی خبرنگار ولایی و ارزشی استان کرمان ، از اسماعیل نجار سومین استاندار دولت دکتر احمدی نژاد در استان کرمان به دیوان عدالت اداری کشور شکایت کرد .

سیمین سنجری مدیر سایت خبری تحلیلی "هلیل" که قریب ده سال سابقه فعالیت رسانه ای در کارنامه کاری خود در همکاری با مطبوعات و رسانه ها را دارد ، شامگاه 6 خرداد ماه در مصاحبه با "کرمان نیوز" با تائید این اقدام خود،   گفت:متاسفانه برخی از مسئولان استان تحمل نقد منصفانه را ندارند.

او دلیل شکایت خود از استاندار کرمان را برخی از اظهارات غیر متعارف وی در یکی از جلسات شورای اداری استان در سال جاری در واکنش به انتشار مطلبی در این سایت، عنوان نمود.

وی افزود : سایت هلیل، یک سایت مجوز دار رسمی و ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در طول 3 سال فعالیت خود همواره در مسیر ترویج و تبیین راه و آرمانهای اصیل امام راحل (ره) ، شهدا ، انقلاب اسلامی و منویات امام خامنه ای گام برداشته و بررسی مطالب منتشر شده در این پایگاه خبری خود مبین این موضوع بوده و هست .

سنجری با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها به عنوان چشم ، گوش و زبان مردم و حلقه واسط میان مردم و مسئولین، هماره سعی در انعکاس نقاط قوت داشته و با انعکاس برخی نقاط ضعف موجود نیز سعی در رفع مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی آنان را داشته و دارند گفت : مسئولین نیز باید با افزایش آستانه نقدپذیری خود، تعامل خویش با اصحاب رسانه را بیش از پیش توسعه دهند .

مدیر سایت هلیل اظهار داشت : از شکایت خود به هیچ وجه تا حصول نتیجه منصرف نخواهد شد.


این اولین بار پس از انقلاب اسلامی است که یک خبرنگار کرمانی از بالاترین مقام اجرایی استان به دیوان عدالت اداری شکایت می نماید.

به قرار اطلاع جمعی از روزنامه نگاران اصیل استان نیز از این بانوی پرتلاش و سختکوش عرصه رسانه استان نیز حمایت کرده اند.

شایان ذکر است وی علاوه بر عضویت در سازمان بسیج رسانه های استان کرمان، در کانون روزنامه نگاران اصولگرای استان کرمان و کانون خبرنگاران دفاع مقدس استان کرمان نیز عضویت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.