پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اظهارات رئیس کل دادگستری استان در خصوص خانه مطبوعات کرمان

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در مصاحبه ای مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی به مناسبت هفته قوه قضائیه به تشریح فعالیتهای  این نهاد پرداخت.

 

به گزارش کرمان نیوز حجت الاسلام علی توکلی همچنین در این مصاحبه  در پاسخ به سئوال خبرنگاری پیرامون وضعیت خانه مطبوعات استان کرمان و عدم ثبت قانونی آن و عضویت افتخاری اش در این تشکل گفت : خانه مطبوعات کرمان هنوز بطور رسمی ثبت نشده است و فعالیت آن رسمی نیست .  

رئیس کل دادگستری استان افزود : اگر تشکلی ثبت نشده باشد همه اقداماتش غیرقانونی خواهد بود.  

او اظهار داشت : عضویت من یک طرفه بوده ، حتی از طرف یکی از اعضای این تشکل طی نامه ای از من برای حضور در جلسات آن دعوت شد ولی من اعلام کردم که شرکت نمی کنم.
او درباره عضویت افتخاری در این تشکل به مزاح گفت : عضویت افتخاری یعنی کشک.
او گفت: من عضو تشکلی خواهم شد که بطور رسمی و قانونی و ثبت شده فعالیت نماید و
آنگاه به وظایف خودم در خصوص تعامل و همکاری دو جانبه عمل خواهم نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.